جواب دندان شکن بیل گیتس . . .

★★★ایــــــــــــزد بـــــــــــــــاران★★★
اینجــــــــــــــــــــا بدون مـــــــــــــــــــــن

بعد از خوردن غذا بیل گیتس 5 دلار به عنوان انعام به پیش خدمت داد پیشخدمت ناراحت شد
بیل گیتس متوجه ناراحتی پیشخدمت شد و سوال کرد : چه اتفاقی افتاده؟
پیشخدمت : من متعجب شدم بخاطر اینکه در میز کناری دختر شما 50 دلار به من انعام داد در درحالی که شما که پدر او هستید و پولدار ترین انسان روی زمین هستید فقط 5دلار انعام می دهید !

گیتس خندید و جواب معنا داری گفت :

او دختر پولدار ترین مرد روی زمینه و من پسر یک نجار ساده ام


(هیچ وقت گذشته ات را فراموش نکن . او بهترین معلم توست)



نظرات شما عزیزان:

نازنین-منصور
ساعت7:15---17 فروردين 1392
سلام رها جون خوبی? از اینکه نظر گذاشتی ممنونم بازم بهمون سر بزن قدمت روی چشم فدات نازنین

سپتا
ساعت22:51---13 فروردين 1392
دیوار" که باشی

عاشقِ کسی می شوی

که یادش نیست

کِی، کجا

به تو «تكیه » داده است...


سپتا
ساعت12:27---13 فروردين 1392
salam azizam khobi bebakhshid dir omadam 3roziz ap nabodam

سپتا
ساعت11:47---13 فروردين 1392
به حرفش گوش ندهید!

تا می توانید ازش فیلم و عکس بگیرید

از خنده هاش

اخم هاش

فقط همین ها برایتان می ماند

فقط همین عکس ها و فیلم ها


جهانگیری
ساعت2:40---13 فروردين 1392
وبلاگتون واقعا زیباس و از این پستتون هم خیلی خوشم آومد . موفق باشین
CivilPage


زری بانو
ساعت1:08---13 فروردين 1392
سلام رهاخانوم
ممنون که اومدی وبم.
نوشته ی اولیت ناراحتم کرد .نوشتن توی وبلاگ برای خود آدم باید مهم باشه. خودت باید قبول داشته باشی عزیزم.
من اومدم به رسم ادب.
با تبادل لینک موافقم. الان باگوشی اومدم نمیتونم لینکت کنم .فردا سر فرصت میام بازم ولینکت میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392 | ساعت18:26 | نويسنده رهـــــــــا
|


˙·٠•● ●•٠·˙·٠•● ●•٠· سلام دوستان عزیز بنده رها هستم و مدیریت این وبلاگ رو بر عهده دارم امیدوارم بتونم در کنار شما دوستان مطالب زیبایی رو در این وبلاگ قرار بدم از انتقاد و پیشنهادات شما بشدت استقبال میکنم در مورد هر موضوعی مطلب میخواید میتونید بهم خبر بدید از تبادل لینک داخل وبلاگ حتما استفاده کنید به مطالب حتما رای بدید باز هم از حضورتون در وبم ممنونم لینک پروفایل من : http://lunargirl.LoxBlog.Com/profile.php "رها"
ρrǿ.Ғ/ Є-м/ Ĥōмз

LinkTitle

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

Archive

فروردين 1392

Authors

رهـــــــــا

Link

سرزمین من
کلبه درویش
لحظه های عاشقی
خلیــــــــــج شادی
دل آرام 1
آموزشی
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس
.*.* zendegi ba eshg.*.
♥♥تک کلیسای عشق♥♥
عاشقت شدم
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★★★ایـــــــ ـــــزد بــــــــــــ






Designed by